alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
Een discussie over Zire21 op PDAShop.nl in het Nieuwsarchief forum, onderdeel van Nieuws en Reviews; De Zire21 staat op PDAShop.nl online onder de term; Binnenkort verkrijgbaar voor maarliefst 115 euri!.Het was toch de ...
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| (verdwijnt na registratie) | |
|
|
|
Gesponsorde links
|
|
||||
|
Als ik het mij goed herinner begon de originele Zire ook op deze prijs, en de Zire21 moest deze overnemen. Vandaar dat de prijs boven de €100 ligt.
Overigens is de PDAshop geen prijsvechter oid, dus misschien zal hij wel goedkoper ergens anders te krijgen zijn.
|
Ik kan me herinneren dat de originele Zire toendertijd geintroduceerd en verkocht werd bij diverse grote winkelketens voor niet minder dan 140 euro. PDAshop is dan welliswaar geen prijsvechter, maar een intro prijs van 115 euro vind ik toch niet verkeerd voor een dergelijk model.
|
Citaat:
Op 01-02-2004, om 22:58 heeft zugzug dit gezegd in bericht #2
Overigens is de PDAshop geen prijsvechter oid, dus misschien zal hij wel goedkoper ergens anders te krijgen zijn.
|
Citaat:
Op 02-02-2004, om 17:19 heeft digilb dit gezegd in bericht #7
Als je wel op zoek bent naar een prijsvechter: in de tweakers.net/pricewatch vind je de goedkoopste Zire 21 van het land. |
|
||||
|
Citaat:
Op 02-02-2004, om 18:14 heeft NRL dit gezegd in bericht #8
Aan de andere kant... TakeItNow, de goedkoopste van de Tweakers Pricewatch, rekent 15 euro verzendkosten bovenop de 97 euro. [...] De lange levertijd (ze hebben geen eigen voorraad) maakte me niet echt enthousiast...