alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
Een discussie over [Gerucht] Nieuwe Tungsten T2? in het Nieuwsarchief forum, onderdeel van Nieuws en Reviews; Nee sorry heb ik nog niet geprobeerd, maar wel een paar filmtrailers en zelf gemaakte filmpjes(Minolta Dimage X)bekeken. ...
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| (verdwijnt na registratie) | |
|
|
|
Gesponsorde links
|
|
|||
|
Re: Monopoly?!
Citaat:
Heb meteen een Slim Leathercase gekocht. Wat dat betreft mis ik mijn M515 Hardcase heel erg, want wat een design en gebruiksgemak.
|
Citaat:
OK, zullen we het nu weer over de T2 geen hebben.
![]() we dwalen teveel af. ![]() <ontopic> Gister die set van 49 EUR van pdashop.nl gekregen, eeindelijk zit m'n screenprotector er na 2x proberen goed op ![]() Hij is er wel iets minder gevoelig van geworden, maarja, liever een beschermd scherm ![]()
|
Re: Re: [Gerucht] Nieuwe Tungsten T2?
Citaat:
Op 05-06-2003, om 15:24 heeft sanderlenka dit gezegd in bericht #7
Alleen als ze er een apart backlight voor in zetten, wat onvermijdelijk een lelijk randje oplevert tussen het virtual graffiti gedeelte en het gewone scherm-gedeelte, en dat lijkt me niet de bedoeling. Het op zwart zetten van de pixels van het scherm helpt je niks. Sterker nog, het zal meer energie kosten. ![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|