alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
Een discussie over Vrienden van de Palmclub in het Nieuwsarchief forum, onderdeel van Nieuws en Reviews; Ja , ik doe ook mee, lijkt me een goed plan. gr peter...
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| (verdwijnt na registratie) | |
|
|
|
Gesponsorde links
|
|
||||
|
proeflezen van teksten
Fysiek meewerken bij een workshop is wat moeilijk in mijn geval i.v.m. gezins"verplichtingen", maar 's avonds bijvoorbeeld teksten proeflezen kan ik wel. Daar ligt trouwens toch ook mijn sterkte, denk ik. Dus, artikelen reviewen, herschrijven, proeflezen, vertalen, etc. : kom maar op !
Groeten.
|
Ik zou zeggen kijk eens in het speciale Vrienden van de Palmclub forum.
|
|
||||
|
ja!
Ik heb hier eens over nagedacht, en ik denk dat ik hier wel aan mee wil doen! Mijn sterke punten zijn stukken uit/naar het Engels vertalen, teksten doornemen, en het organiseren van workshops (zie studentencongres waar ik mee bezig ben en goddank over een paar weken is afgelopen)
Mijn minpunt is dat als ik iets af wil krijgen, dat dat soms tot 3:00 's nachts kan duren. ![]() |
|
||||
|
ik wil ook wel meedoen, wel pas mn tweede post hiero. Maar ik 'lurk' al langer mee.
Wat zijn mijn aanbiedingen, of sterke punten (althans dat denk ik dan maar altijd )*engels teksten vertalen *reviews schrijven/herzien *heb beetje verstand van HTML *nieuwsberichten schrijven Ik hoor wel als ik iets kan doen |
|
||||
|
Leuk dat jullie zo hard werken dat ik de vruchten van kan plukken. Leuk initiatief, helaas geen tijd.......vandaar die TT
Dus wel de lusten en niet de lasten voor mij Maar toch: jullie doen grandioos goed werk ![]() |
|
||||
|
Lijkt mij ook erg leuk!
Ik heb wel verstand van HTML etc. Ik beheers de Nederlandse taal. Zelf heb ik al vrij veel websites ontworpen dus ik weet de weg over het internet wel goed te vinden! Ik speel al 3 jaar met de palm van mijn pa zelf krijg ik op zeer korte termijn mijn eerste echt eigen palmtop! Al ben ik hier nog niet zo lang lijkt me erg leuk!
|
Een e-mail is onderweg...
![]()