Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22 december 2005, 13:36
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
[Palmclub] Oproep voor de community!

Omdat ik onlangs de Nederlandse localisatie heb gedaan voor de mobiele Wikipedia-site, zat ik ook een aantal voor ons bekende termen te bekijken als test. Het viel mij op dat veel informatie summier, erg verouderd of 'eenzijdig' is geschreven.

Het gaat dan vooral om termen als PalmOS, PalmSource, Palm en PDA. Het lijkt mij daarom eens goed om een massale oproep onder onze forumleden te doen om deze informatie accuraat en recent te maken. Zo lever je een goede bijdrage aan de Wikipedia-encyclopedie en je maakt wellicht andere gebruikers meer enthousiast om voor PalmOS te kiezen boven alternatieven (al moet dat niet de insteek zijn voor Wikipedia, want de informatie moet onafhankelijk worden geschreven).

Voel je je geroepen en heb je al ervaring met Wikipedia? Prima, je kunt gelijk aan de gang Heb je nog geen ervaring met wiki's, dan vind je op de pagina Welkom voor nieuwelingen en in het Gebruikersportaal een aantal nuttige links en meer informatie.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png Wikipedia-logo-en.png‎ (13,5 KB, 5x gelezen)

Laatst gewijzigd door jean-paul; 22 december 2005 om 13:49.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 22 december 2005, 13:49
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Nog een aanvulling: denk nu eens niet; 'een ander doet het wel' of 'het zal mijn tijd wel duren', maar pak zelf die handschoen eens op. Elke verbetering, wijziging of aanvulling is meegenomen en is voor volgende Wikipedianen weer een basis om verder aan te werken.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:26.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023