alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
Een discussie over Palm Pre QWERTZ simlockvrij met firmware 1.3.5.2 in het Te koop aangeboden forum, onderdeel van Marktplaats; Te koop: Palm Pre QWERTZ simlockvrij met firmware 1.3.5.2. Aangekocht via belsimpel.nl voor 575 euro, aankoopbewijs ...
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
Palm Pre QWERTZ simlockvrij met firmware 1.3.5.2
Te koop: Palm Pre QWERTZ simlockvrij met firmware 1.3.5.2.
Aangekocht via belsimpel.nl voor 575 euro, aankoopbewijs met datum 6 januari 2010 aanwezig. Inclusief toebehoren en originele doos. Slechts 1 maand oud. Prijs: 400 euro. Af te halen in Alphen aan den Rijn of te verzenden per verzekerde pakketpost (inclusief 12,50 verzendkosten). Laatst gewijzigd door joblamie; 13 February 2010 om 18:04. |
| (verdwijnt na registratie) | |
|
|
|
Gesponsorde links
|
|
||||
|
Dat is snel. Mag ik vragen waarom je nu al weer van de Pre af wilt?
Gr, Roel Moderator aanvulling: deze thread was teveel vervuild geraakt. Die berichten zijn nu in deze thread terug te vinden.
Would you mind repeating that? The spray is quite refreshing! Laatst gewijzigd door RoelvdV; 12 February 2010 om 09:55. |
|
|||
|
Citaat:
1. De batterijduur staat mij enigzins tegen 2. De uitbreiding van de App Catalog duurt mij te lang 3. Ik mis de iPhone en zijn Appstore... |
|
|||
|
Palm WebOS en Apple ?
Valt dit toestel enigszins te koppelen/synchroniseren met een MacBookPro van Apple ?
Voor zover ik toch 450€ over de balk wens te gooien ...? Alvast bedankt voor iedere respons ![]()
|
Wel, ik snap nou wel dat men alles via 'the cloud' wil... maar ik hou liever bepaalde zaken in mijn PC... Hoe zet men '.docs' of excell op dit toestel ? Hoe zet men jpeg (of bitmap bmp) en film op dit toestel ? Alles via inladen SDcard ? Hoe synchroniseer je je contacten met je iMac Mail ?
Hoe laad ik flashcards in dit toestel om bv. een andere taal te leren (had ik met Palm OS voor Japans via CJKOS en King Kanji + PaDict) ?![]()
|
Maak gebruik van the Missing Sync, die is ook geschikt gemaakt voor de Pre.
Ik synchroniseer mijn Centro met een iMac en dat gaat prima met dat pakket. gr, Roel
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|