alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
Een discussie over Freedom Keychain BT GPS 2000 in het Te koop aangeboden forum, onderdeel van Marktplaats; Ik heb hier nog een Freedom Keychain GPS 2000 (Bluetooth) liggen, die overbodig is geworden vanwege af-fabriek navigatie in ...
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
Freedom Keychain BT GPS 2000
Ik heb hier nog een Freedom Keychain GPS 2000 (Bluetooth) liggen, die overbodig is geworden vanwege af-fabriek navigatie in de auto.
GPS is superklein en werkt perfect, gewoon aan je autosleutels hangen. Altijd met Treo 680 gebruikt, connectivity is prima. Vaste prijs 30 EUR (excl. verzenden)
|
|
Gesponsorde links
|
|
||||
|
Sorry voor het niet tijdig reageren, maar ik krijg klaarblijkelijk geen E-mailtjes meer nav de reacties....(en met een iPhone kom ik hier niet zo vaak meer)
@Socrates: bedankt voor de reclame Is inderdaad een heerlijk dingetje, maar met ingebouwde GPS heb ik er niet zo veel meer aan.@CWdV: de gps is nog beschikbaar, je hebt een pm
|
te koop?
Wij kopen hem niet, zijn toch liever op zoek naar een Holux