alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
Een discussie over [Dataplan] KPN Mobiel & Hi: onbeperkt internet vanaf 9,95 EUR/maand in het Internet en communicatie forum, onderdeel van PalmOS - Algemeen; Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door robvanvliet Het Russisch roulette bij KPN lijkt me wel mee te vallen: er is een uitgebreide ...
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
Citaat:
KPN heeft naar mijn mening een vreemde kijk op 'Onbeperkt'. 'Onbeperkt' is volgens KPN het gemiddelde wat ieder Surf & Mail abonnee download. Zie hun Fair use Surf & Mail - KPN |
| Gesponsorde links (verdwijnt na registratie) | |
|
|
|
|
|
||||
|
Een ander argument om voor KPN te kiezen was in mijn geval het feit dat ik gewoon geen bereik heb met Telfort en Tmobile. Dan ben je gauw uitgekozen. De helpdesk geeft in iedergeval wel zinnige antwoorden en reageert snel. Ook bij redelijk lastige vragen.
|
Welke instellingen worden nu gebruikt als je kijkt bij Prefs -> Network? Ik weet niet wat de juiste instellingen zijn, maar misschien weten anderen hier dat wel. Laat ook even weten wat voor foutmelding je krijgt.
|
|
||||
|
Ik zit via Simyo wat werkt via het KPN netwerk. Mijn instellingen zijn:
Service: Internet Everywhere Connection GPRS Username: niets invullen Password: niets invullen Volg anders deze site: KPN - Ander merk Ander - Internet - handmatig instellen
|
Bedankt. Ik ga het proberen.
Mijn probleem is in feite als volgt: ik ben slechts een paar maanden per jaar in Nederland, dus een abonnement heeft voor mij geen zin. Nu biedt KPN een maandelijks opzegbaar data supplement aan voor prepaid. Dat zou dus ideaal zijn als ik het aan de praat krijg. Maar tijdens mijn vorige verblijf in Nederland is dat niet gelukt. |
|
||||
|
Overweeg simyo dan ook. Dat is echt prepaid en je betaald of € 0,10 per kb of een dagbundel van €1,- met max 20mb of een maandbundel van € 9,95 met max 200mb.
Alleszins redelijk en via KPN netwerk. Werkt bij mij uitstekend.