alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
Een discussie over Bluetooth PC -PDA-GSM in het Internet en communicatie forum, onderdeel van PalmOS - Algemeen; Ik heb sinds gisteren een GSM MOTOROLA V500. Ik heb een bleutooth met mijn T3 zonder problemen.Nu probeer ik ...
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
Bluetooth PC -PDA-GSM
Ik heb sinds gisteren een GSM MOTOROLA V500.
Ik heb een bleutooth met mijn T3 zonder problemen.Nu probeer ik met mijn GSM ook een verbinding te maken met mijn PC,maar daar heb ik een probleem. Als ik met mijn GSM zoek naar andere bleutooth - devices dan vindt hij mijn PC,maar ik kan onmogelijk de pairing doen. Dus in de zoekopdracht van mijn GSM vind ik mijn PC,maar als ik die dan selecteer krijg ik de melding dan hij de SERVICE niet ondersteund. Wie weet raad? Thanks, //edit: cort, ik heb je 2e vraag naar het software en synchronisatieforum verplaatst: http://www.palmclub.nl/forums/showth...threadid=14713 metck
Cort Laatst gewijzigd door metck; 07 January 2004 om 20:12. |
| (verdwijnt na registratie) | |
|
|
|
Gesponsorde links
|
|
||||
|
Je moet eerst eens proberen de pairing vanaf de pc naar je gsm te doen. Lukt dat ook niet, dan heb je waarschijnlijk oude bluetooth-software of dongle. Zoals je misschien weet is bluetooth een protocol dat nog actief in ontwikkeling is. Daarom verschijnen er regelmatig updates van de bluetoothsoftware en van bleutooth-dongles zelf. Er worden dan bijvoorbeeld nieuwe services toegevoegd. Als je oude software hebt of een oudere dongle in combinatie met een nieuwe gsm (is de GSM MOTOROLA V500 een nieuw type
)dan kan het heel goed zijn dat bepaalde services niet worden ondersteund door je dongle.Overigens, om welke service gaat de foutmelding? En wat wil je precies doen tussen gsm en pc?
|
Bedankt voor je snelle reactie.
Ik kan mijn GSM gewoon niet PAIREN met mijn PC. De motorola is een gsm die juist uit is. Gisteren heb ik geprobeerd met een ericssnT610 en daar heb ik geen probleem. Tussen mijn GSM en T3 heb ik ook geen probleem. Help