alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
Een discussie over Met NEC N341I en NR70V Internet op? in het Internet en communicatie forum, onderdeel van PalmOS - Algemeen; Hoi, Is het iemand al gelukt om via een NEC N341I met een palm verbinding met Internet te krijgen? Is ...
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| (verdwijnt na registratie) | |
|
|
|
Gesponsorde links
|
|
||||
|
Aangezien je telefoon alleen de verbinding verzorgt en de instellingen op je palm dus voor elke mobiele telefoon grofweg dezelfde zijn stel ik voor dat je de zoekfunctie gebruikt. Succes met zoeken!
![]() //geen slotje blijkbaar .
What the FAQ? Laatst gewijzigd door metck; 31 December 2003 om 01:06. |
|
||||
|
In dit geval vind ik het slotje iets te voorbarig (no offense). Peter weet over het algemeen de zoekfunctie wel te vinden en er zijn sommige telefoons die echt heel erg dwarsliggen, waaronder de imode-telefoons van de KPN (zoals de NEC).
Ik neem aan dat je 'Infrared to GSM Phone' al hebt geprobeerd? - jp |
|
||||
|
Phonelink krijg ik niet werkend op mijn NR70V. Dus ook die standard gsm-driver niet. Ik krijg een foutmelding dat die alleen werkt op een echte Palm.
![]() Instellen van infrared to gsm phone lukt me dus ook niet. Peter |
|
||||
|
Volgens mij heb je helemaal geen phone driver nodig. Dat is een -helaas- wijdverbreid misverstand.
- jp |
|
||||
|
De NEC 341i ondersteunt nog geen Internet Everywhere (zoals GPRS bij KPN heet). De verwachting is dat dit begin 2004 wel het geval is.
groet, Armin
|
Nec 341i
Ik heb zelf ook zo'n gsm van de baas gekregen. Na veelvuldig proberen en zoeken op internet, is er maar één conclusie mogelijk. Die infrarood poort is er alleen maar om vcards naar toe te sturen... er zit dus geen modem functionaliteit in.
|
|
||||
|
Tja, het is gewoon raar dat er niet standaard een mobiele telefoniefunctionaliteit is toegevoegd aan elke nieuwe palm. In plaats van dat geknoei met die fotocamera's...
Ik bedoel: volgens mij kun je toch veel meer mensen overhalen om een palm te kopen wanneer er een mobiel bij geintegreerd is in plaats van zo'n cameraatje dat je in de praktijk toch niet gebruikt. Peter |
|
|||
|
De N341I ondersteunt geen 'gewone' dataverbinding via IR. Ik vermoed dat dit aan de software ligt die KPN er in heeft gezet; zowel KPN als Vodafone zetten aparte software in de toestellen om het gebruik van de diensten die het netwerk aanbied te stimuleren ipv dat mensen via IR alles naar de PC / PDA overzetten.
Wellicht dat ze nog met een software update komen - dat weet ik echt niet. |
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|