alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
Een discussie over AvantGo trouble? in het Internet en communicatie forum, onderdeel van PalmOS - Algemeen; Mijn eerste Palm (TT) blijft een ontdekkingstocht vol hobbels, zo ook AvantGo. AvantGo-connect en de betaversie van AvantGo geladen ...
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
Mijn eerste Palm (TT) blijft een ontdekkingstocht vol hobbels, zo ook AvantGo. AvantGo-connect en de betaversie van AvantGo geladen en geïnstalleerd. Via Channel Navigator en AvantGo-website aantal Channels opgegeven (bijv. Volkskrant).
Nu krijg ik bij Synch onder AntvantGo connect, onder Service Connection Progress een foutmelding op m'n TT: "Error PPP timeout (0x1231)". Tegelijkertijd op mijn desktop PC "Runtime error R 6025 - pure virtual function call" met de mapverwijzing waarop hotsync.exe draait. Ik vat het niet meer, word er depressief en ....drankzuchtig van.... Graag assistentie. |
| (verdwijnt na registratie) | |
|
|
|
Gesponsorde links
|
|
||||
|
We hebben wat meer gegevens van je nodig. Windows versie etc.; versie van Hotsync (klik met rechter muisknop op Hotsync-icon rechtsonderin beeld en kies "About"). Heb je de laatste versie (5.2 build 83) van Avantgo hier vandaan? Heb je al geregisteerd bij AvantGo? Misschien installatie Avantgo nog een keertje proberen? Heb je de nieuwe Tungsten update al geinstalleerd?
|
|
|||
|
Fjodor,
Mijn desktop draait onder XP Home ed. De HotSync versie is 4.1.0, Ik heb net de nieuwe AvantGo-versie 5.2.83 (ik had .65) geladen en geïnstalleerd. De Tungsten-update zat er al op, maar opnieuw geladen en geïnstalleerd. Alles opnieuw geïnstalleerd op de Tungsten en bij het draaien van AvantGo-connect dezelfde foutmelding. |