Palmclub: Forums - alles over de Palm Pre met webOS, de Palm Treo smartphone of PalmOS pda

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

Nokia 7250 en/of MA-620

Een discussie over Nokia 7250 en/of MA-620 in het Internet en communicatie forum, onderdeel van PalmOS - Algemeen; Hoi, Ik heb nu al een tijdje een nokia 7250 (met camera en infrarood)maar omdat ik via Orange nog ...

Ga terug   Palmclub: Forums - alles over de Palm Pre met webOS, de Palm Treo smartphone of PalmOS pda > PalmOS - Algemeen > Internet en communicatie

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1 (permalink)  
Oud 16 May 2003, 10:52
Nokia 7250
Guest

Arrow Nokia 7250 en/of MA-620

Hoi,

Ik heb nu al een tijdje een nokia 7250 (met camera en infrarood)maar omdat ik via Orange nog niet de mogelijkheid heb om de gemaakte foto's te kunnen versturen zit ik er over te denken om een infraroodpoort aan te schaffen zodat ik de foto's op de PC kan zetten.
Mijn vraag: Heeft iemand al ervaring met de NOKIA 7250 en/of in combinatie met de MA-620?? Dus ook evt. ervaringen met 7650 zijn welkom...

Alvast Bedankt!!

groeten Maarten
Met citaat reageren
(verdwijnt na registratie)
Advertentie
Gesponsorde links

#2 (permalink)  
Oud 16 May 2003, 12:00
RoelvdV's schermafbeelding
Administrator
Voornaam: Roel
Model: HP Pre3

Stuur een bericht via MSN naar RoelvdV Stuur een bericht via Skype™ naar RoelvdV
Voor specifieke 7650 vragen kun je waarschijnlijk beter terecht bij Symbian.info , want deze Nokia draait op het SymbianOS.

Groeten, Roel.
  #3 (permalink)  
Oud 16 May 2003, 12:21
jean-paul's schermafbeelding
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone

Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Verder geldt over het algemeen: infrarood is infrarood, dus de door jou genoemde MA-620 zal zeer waarschijnlijk gewoon werken. Zowel met je Palm IIIxe, je Nokia 7210 als de Nokia 7650.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten