alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
Een discussie over RandMcNally GPS for Laptop/Palm in het GPS en Navigatie(software) forum, onderdeel van PalmOS - Algemeen; Hallo Palm-GPS'ers, Zojuist heb ik mijn RandMcNally GPS for laptop/palm device mogen ontvangen, incl. de Palm Vx ...
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
Hallo Palm-GPS'ers,
Zojuist heb ik mijn RandMcNally GPS for laptop/palm device mogen ontvangen, incl. de Palm Vx kabel en de autoadapter. Gelijk de boel aangesloten op de laptop en jawel, werkt perfect! Ook op de Palm in de auto geen probleem! Echter, als de ps2 stroomkabel niet is aangesloten, fungeert de GPS niet meer. Dit zou dus betekenen dat ik voor buitengebruik de stroom op een of andere manier uit de Palm moet trekken, of dat er een soort ps2 batterij bestaat (?). Wie kan mij hiermee verder helpen? Tweede vraag betreft de software; bijgeleverd de Streetfinder US software; heb ik hier niet veel aan . Verder gebruik(te) ik de beta-testing versie van TripPilot (zie ook andere thread), maar volgens mij heeft dit programma een time-expire.Nu is mijn vraag of iemand me verder op weg kan helpen met de Europese route software, liefst op straatniveau. Ik heb begrepen dat MapViewer en Citymaps (tomtom) wel goed zijn? Reacties graag via email: gnuijten@exquisit.nl Vriendelijke groeten, Guido Nuijten |
| (verdwijnt na registratie) | |
|
|
|
Gesponsorde links
|
|
||||
|
De software van TomTom (Citymaps, RouteEurope) is te koop via hun website: www.tomtom.com
Verder, kijk anders voor een beschrijving van deze pakketten eens hier: http://palmclub.nl/tips/gps/overzicht/ Of gebruik de zoekfunctie van dit forum voor nog meer hits... ![]()