alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
Een discussie over Autohouder voor Treo 650 in het GPS en Navigatie(software) forum, onderdeel van PalmOS - Algemeen; Carcomm heeft de CMPC-45, een autohouder voor de Treo. Dit apparaat is bijna nergens meer te krijgen. Zijn er ...
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| (verdwijnt na registratie) | |
|
|
|
Gesponsorde links
|
|
||||
|
Citaat:
Maar welke vervelende ervaring heb je met een universele houder? Zelf heb ik eentje die je op maat moet knijpen. Dus de zijkanten druk je tegen de Treo aan. Geen enkel probleem mee gehad. Blijft altijd zitten als een huis. Heel soms wil de zuignap loslaten, maar tot nu toe nog nooit toen mijn Treo erin zat. ![]() |
|
||||
|
Ik had een Palm Lifedrive met een universele houder, HR Richter of zoiets. Die was voor meerdere apparaten geschikt doordat je de breedte kon varieren. Mijn Lifedrive heeft er nooit goed vast in gezeten en de rubbertjes ter bescherming van de Lifedrive waren al snel los. Omdat de Lifedrive er nooit echt goed vast in zat, wond ik er een breed elastiekje omheen. Dat moest dan met beleid gebeuren om nog goed het scherm te kunnen zien.
|
|
||||
|
Kijk hier eens. Seidio G2350S GPS Vehicle Mount for Treo 650 - TreoCentral Store Dit is een met ingebouwde GPS. Seido heeft diverse modellen en de Treo past er perfect in. Uitvallen is eigenlijk onmogelijk.
Groet, Frits |
|
||||
|
De uitvoering zonder GPS en ingebouwde speaker zijn goedkoper.
Er zijn destijds heel wat KPN op weg pakketten verkocht met een eenvoudige uitvoering van Seido zonder GPS. Met enig speurwerk zul je ongetwijfeld een kunnen vinden. Succes! ![]() Groet, Frits |