alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
Een discussie over Toch een Iphone gekocht........ in het Chat & Off-topic forum, onderdeel van Overig; Hi allemaal. Na jaren plezier van mijn Palmpjes (M505, TT3, TX) is het er nu toch van gekomen. Ik stap ...
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
Toch een Iphone gekocht........
Hi allemaal.
Na jaren plezier van mijn Palmpjes (M505, TT3, TX) is het er nu toch van gekomen. Ik stap van Palm af. Ik wilde een vervanger voor mijn GSM + Palm en aangezien Palm niet snel genoeg met iets echt goeds kwam voor mijn situatie, ben ik overgestapt naar een Iphone. Ik zal Palm zeker in de gaten blijven houden, maar wellicht minder intensief dan voorheen. Mocht ik iemand blij kunnen maken met een T3 + cradle (evt wat meer, eerst even opzoeken), laat het me weten. De TX blijft nog wel even liggen als speledingetje. Groeten en dank voor het mooie forum. Eric ![]() |
| (verdwijnt na registratie) | |
|
|
|
Gesponsorde links
|
|
|||
|
Veel plezier ermee. Ik had zelf net dit weekend mijn Treo650 weer tevoorschijn gehaald omdat ik niet wakker werd van mijn iPhone.
Na weer wat spelen was die Treo 650 zo slecht nog niet..... Maarja, Plam heeft nog een paar maanden de tijd om de Pre Plus naar NL te brengen en anders wordt mijn iPhone abo verlengd en is het helaas ![]() |
|
||||
|
Heb mezelf een iPod touch gekocht om even kennis te maken met het systeem...
voordelen: - mooi - smooth - vele applicaties - snel nadelen - zoekfunctie echt zwak (zoekt niet op halve woorden, zoekt niet slechts binnen een jaar in de kalender, zoekt niet in de nummers uit je telefoonboek... mijn palm m500 kan dat al...) - ben het swipen al een beetje beu aan het worden - de vele applicaties (enorm veel waardeloze troep, veel copy-cats... race spelletjes gebaseerd op beweginssensor, ... - weinig tot niets aanpasbaar, tenzij je een jailbreak uitvoerd (heb ik geen zin in) - moeilijk (tot niet) met één hand te bedienen (zoals de treo's) - categorieën uit outlook niet te syncen, daarvoor moet je afzonderlijke kalenders maken in je outlook... Ik denk dat ik even de overstap zal maken naar BlackBerry (dan heb ik ze allemaal geprobeerd )
|
Citaat:
Hi allemaal.
Na jaren plezier van mijn Palmpjes (M505, TT3, TX) is het er nu toch van gekomen. Ik stap van Palm af. Ik wilde een vervanger voor mijn GSM + Palm en aangezien Palm niet snel genoeg met iets echt goeds kwam voor mijn situatie, ben ik overgestapt naar een Iphone. Ik zal Palm zeker in de gaten blijven houden, maar wellicht minder intensief dan voorheen. Mocht ik iemand blij kunnen maken met een T3 + cradle (evt wat meer, eerst even opzoeken), laat het me weten. De TX blijft nog wel even liggen als speledingetje. Groeten en dank voor het mooie forum. Eric ![]() Graag vernomen hoe tevreden je bent van je iPhone !