Palmclub: Forums - alles over de Palm Pre met webOS, de Palm Treo smartphone of PalmOS pda

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

Toch een Iphone gekocht........

Een discussie over Toch een Iphone gekocht........ in het Chat & Off-topic forum, onderdeel van Overig; Hi allemaal. Na jaren plezier van mijn Palmpjes (M505, TT3, TX) is het er nu toch van gekomen. Ik stap ...

Ga terug   Palmclub: Forums - alles over de Palm Pre met webOS, de Palm Treo smartphone of PalmOS pda > Overig > Chat & Off-topic

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1 (permalink)  
Oud 01 February 2010, 06:28
Lid
Voornaam: Eric
Model: Palm T|X

Toch een Iphone gekocht........

Hi allemaal.
Na jaren plezier van mijn Palmpjes (M505, TT3, TX) is het er nu toch van gekomen. Ik stap van Palm af.
Ik wilde een vervanger voor mijn GSM + Palm en aangezien Palm niet snel genoeg met iets echt goeds kwam voor mijn situatie, ben ik overgestapt naar een Iphone. Ik zal Palm zeker in de gaten blijven houden, maar wellicht minder intensief dan voorheen.
Mocht ik iemand blij kunnen maken met een T3 + cradle (evt wat meer, eerst even opzoeken), laat het me weten. De TX blijft nog wel even liggen als speledingetje.
Groeten en dank voor het mooie forum.
Eric
Met citaat reageren
(verdwijnt na registratie)
Advertentie
Gesponsorde links

#2 (permalink)  
Oud 01 February 2010, 15:33
Lid
Model: Palm Pre

Veel plezier ermee. Ik had zelf net dit weekend mijn Treo650 weer tevoorschijn gehaald omdat ik niet wakker werd van mijn iPhone.

Na weer wat spelen was die Treo 650 zo slecht nog niet.....

Maarja, Plam heeft nog een paar maanden de tijd om de Pre Plus naar NL te brengen en anders wordt mijn iPhone abo verlengd en is het helaas
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 01 February 2010, 17:25
huplahoi's schermafbeelding
Forumbikkel

Heb mezelf een iPod touch gekocht om even kennis te maken met het systeem...

voordelen:
- mooi
- smooth
- vele applicaties
- snel

nadelen
- zoekfunctie echt zwak (zoekt niet op halve woorden, zoekt niet slechts binnen een jaar in de kalender, zoekt niet in de nummers uit je telefoonboek... mijn palm m500 kan dat al...)
- ben het swipen al een beetje beu aan het worden
- de vele applicaties (enorm veel waardeloze troep, veel copy-cats... race spelletjes gebaseerd op beweginssensor, ...
- weinig tot niets aanpasbaar, tenzij je een jailbreak uitvoerd (heb ik geen zin in)
- moeilijk (tot niet) met één hand te bedienen (zoals de treo's)
- categorieën uit outlook niet te syncen, daarvoor moet je afzonderlijke kalenders maken in je outlook...

Ik denk dat ik even de overstap zal maken naar BlackBerry (dan heb ik ze allemaal geprobeerd )
  #4 (permalink)  
Oud 03 February 2010, 12:38
Forumbikkel

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericbrouwer Bekijk bericht
Hi allemaal.
Na jaren plezier van mijn Palmpjes (M505, TT3, TX) is het er nu toch van gekomen. Ik stap van Palm af.
Ik wilde een vervanger voor mijn GSM + Palm en aangezien Palm niet snel genoeg met iets echt goeds kwam voor mijn situatie, ben ik overgestapt naar een Iphone. Ik zal Palm zeker in de gaten blijven houden, maar wellicht minder intensief dan voorheen.
Mocht ik iemand blij kunnen maken met een T3 + cradle (evt wat meer, eerst even opzoeken), laat het me weten. De TX blijft nog wel even liggen als speledingetje.
Groeten en dank voor het mooie forum.
Eric
Weet dat je niet alleen bent... Ik hou van challenges, dus ga ik de lat ineens wat hoger leggen voor 2010: ik stap over, voorlopig althans voor wat computeren betreft, op MAC en Apple... Ben het Windows geknoei en geleuter beu. Als je een eerlijk prijskaartje opmaakt gaat het argument prijs zelfs niet op ... Da's mijn mening ! Voor het GSM'en en PDA'en hou ik het alsnog bij wat ik heb: Samsung GSM en Palm TX... Tot ik mijn MacBook Pro gebruik onder de knie heb... en zo te zien zal daar niet veel tijd hoeven over te gaan... Het gaat allemaal poep-simpel ...
Graag vernomen hoe tevreden je bent van je iPhone !

Favorieten/bladwijzers

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten