alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
Een discussie over Spot een Palm op tv! in het Chat & Off-topic forum, onderdeel van Overig; law&order SVU in series 7 de nieuwe partner heeft een treo 650 en gebruikt die steeds om informatie ...
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Gesponsorde links (verdwijnt na registratie) | |
|
|
|
|
|
||||
|
Hij kwam in een flits voorbij, ik zat eigenlijk niet op te letten (wie doet dat wel bij een commercialblok?) en ik dacht eerst heel even aan een nieuwe Blackberry, maar toen ik nog een keertje de reclame zag bleek het heel duidelijk een Treo te zijn...
En voor wat betreft de Treo 750v, ik heb die Windows Mobile-dingen niet zo gevolgt (mijn 9100 krijgt binnenkort ook gratis vlieguren, zonder brevet en landingsrechten) dus vandaar dat ik em niet in een keer herkende ![]() |
|
||||
|
Dominee Ted Haggerty, de man die net 'uit de kast' is gekomen, gebruikt blijkens het filmpje in de link ook een Treo.
Voor de mensen die Ted Haggerty niet kennen, hij is een amerikaanse TV-dominee die tijdens zijn uitzendingen ongelovelijk tekeer ging tegen homosexualiteit en nu te kennen heeft gegeven zelf regelmatig vreemd te gaan met mannen... |
|
||||
|
Citaat:
Dominee Ted Haggerty, de man die net 'uit de kast' is gekomen, gebruikt blijkens het filmpje in de link ook een Treo.
Voor de mensen die Ted Haggerty niet kennen, hij is een amerikaanse TV-dominee die tijdens zijn uitzendingen ongelovelijk tekeer ging tegen homosexualiteit en nu te kennen heeft gegeven zelf regelmatig vreemd te gaan met mannen... Oe, goeie spot, Smaus ![]() |
|
||||
|
Belastingdienst en Palm
Het is dan geen TV, maar de Belastingdienst heeft in 1 van zijn advertenties een Palm Tungsten vrij groot in beeld. Dus houd de kranten en de Billboards in de gaten
|
Nog niet op TV, maar de Treo is wel al gecast voor de nieuwe film A good year met Russel Crowe.
|
In de Intermediair van deze week.
|
De Treo speelt een rol in de nieuwe film A Good Year, die 10 nov. uitgekomen is.
Blijkbaar worden echter niet alle functies van de Treo optimaal benut, want in de trailer zie je Russell Crowe met een Treo bij zijn oor en landkaarten in zijn hand klungelen om in Frankrijk de weg te vinden. Nog nooit van TomTom gehoord????
FBTV 2.2.6: De HiRes TV Gids voor PalmOS (27/03/07) nu met een nieuw narrow lettertype.Laat ontwikkeling / support van FBTV niet in de steek: FBTV is donateware! Laatst gewijzigd door fransbr; 13 November 2006 om 09:15. |
|
||||
|
All Gore gebruikt in An inconvenient truth zowel:- een Palm Vx (in de oudere beelden)- een Treo 650 (in de nieuwere beelden)'s Avonds bij thuiskomst uit de bioscoop zag ik ook Barend, van Barend en van Dorp met de Treo 650 in het sportprogramma bij Umberto Tan.Hoog Palm gehalte dus gisteren voor mij.
|
Afgelopen zondag: Bones gebruikt een Treo 650 als mobiele weergave van dat rare 3D emulatiekolomgeval.
|
Citaat:
All Gore gebruikt in An inconvenient truth zowel:- een Palm Vx (in de oudere beelden)- een Treo 650 (in de nieuwere beelden)
. |
|
||||
|
Darnell 'Juice' Robinson heeft een Treo, volgens mij een Treo 650. Gespot op MTV My Super Sweet 16
|
|
|||
|
Citaat:
All Gore gebruikt in An inconvenient truth zowel:- een Palm Vx (in de oudere beelden)- een Treo 650 (in de nieuwere beelden)'s Avonds bij thuiskomst uit de bioscoop zag ik ook Barend, van Barend en van Dorp met de Treo 650 in het sportprogramma bij Umberto Tan.Hoog Palm gehalte dus gisteren voor mij.
Had niemand die arme man kunnen vertellen dat je het scherm kunt uitschakelen tijdens een gesprek.... |
|
||||
|
Vandaag op CNN een item over iemand die een tijdje op zee heeft rondgedobberd. Ze laten zijn vriending/vrouw? zien terwijl ze met hem belt. Duidelijk een Treo op de speakerphonefunctie en het toetsenbord vol verlicht in een vreselijk hoesje. Resultaat: een Palm op tv
Groeten, Roel.