alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
Een discussie over muziek in het Beginners / wegwijs in PalmOS forum, onderdeel van PalmOS - Algemeen; Ik heb muziek op mijn card geplaatst en zie in de handleiding dat dat via multimedia af te spelen moet ...
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| (verdwijnt na registratie) | |
|
|
|
Gesponsorde links
|
|
||||
|
Welkom Tinus,
Multimedia is voor foto's en video. Voor muziek heb je RealPlayer, PocketTunes of een ander progjes nodig. Heb je deze pagina al gelezen me tips voor beginners ...
||||
|
Realplayer is wel gratis, DioPlayer ook. AeroPlayer is in ieder geval niet goedkoper te verkrijgen, of je moet de huisregels nog eens bestuderen.
|
|
||||
|
Even Google'en op "realplayer palm" en je had deze pagina gevonden: RealPlayer - Mobile > RealPlayer for Palm. Dit is de complete versie, incl. RealPlayer voor Windows. Deze is nodig om bestanden van je PC op je geheugenkaart te krijgen.
Als je een kaartlezer hebt, heb je RealPlayer voor Windows niet nodig. Je kunt dan volstaan met alleen de RealPlayer voor Palm, te downloaden, die je hier kunt vinden.
WM is een drieletterwoord Laatst gewijzigd door digilb; 24 December 2007 om 09:24. |
|
|||
|
muziek op card
Beste vrienden, de realplayer is geinstalleerd en werkt naar bijna volle tevredenheid. Hoezo bijna, ik heb namelijk op mijn card veel liedjes staan, maar hij leest er maar 1 en heb al geprobeerd een playlist op te stellen, maar dat wil niet. Jullie hebben vast de oplossing, waarvoor alvast hartelijk dank
Tinus 2 |